Regulamin sklepu

Właścicielem sklepu internetowego, zwanym dalej sprzedającym jest:

Bartłomiej Popławski-Leatherworks
Bartłomiej Popławski
Brzóze ul. Północna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki

NIP: 8222301054 REGON: 386334213

b.poplawski@bartlomiej-poplawski.pl

ING Bank Śląski
17 1050 1894 1000 0097 3103 2950

I. Składanie zamówienia

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można składać przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, natomiast realizacja zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze.
  2. Ceny towarów widoczne na stronie internetowej są cenami brutto, opodatkowanymi podatkiem VAT, nie zawierają kosztów przesyłki.
  3. Koszty przesyłki są podane oddzielnie, a pokrywa je Kupujący. Firma dopuszcza określone przypadki, kiedy to Sprzedający ponosi koszty przesyłki zakupionych towarów (Próg wartości zamówienia) .
  4. Sprzedający ma prawo dokonać zmian cen towarów objętych ofertą, wprowadzić nowe produkty do oferty, przeprowadzać akcje promocyjne oraz je odwoływać.
  5. Wszystkie produkty są wykonywane na zamówienie klienta. Termin określony jest w zamówieniu.
  6. Kupujący ma możliwość zrezygnować z zakupów na każdym etapie składania zamówienia.

II. Złożenie/realizacja zamówienia/koszty wysyłki

  1. Zamówienia w sklepie internetowym można dokonać wypełniając dostępny na stronie formularz zamówienia.
  2. W przypadku podania błędnych, niepełnych lub nieprawdziwych informacji, braku dokonania przelewu do 10 dni roboczych od momentu dokonania zakupu towaru lub przelania błędnej kwoty, nieodebrania przesyłki, Sprzedający ma prawo anulować zamówienie.
  3. Moment złożenia zamówienia stanowi o zawarciu umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym i oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
  4. Potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży stanowi wystawiony przez Sprzedającego dowód zakupu.
  5. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. 
  6. Czas realizacji zamówienia jest indywidualnie określany podczas realizacji zamówienia produktu, poprzez kontakt mailowy. 
  7. Dopóki towar nie zostanie Wykrojony, Kupujący ma prawo anulować zamówienie lub wprowadzić do niego zmiany poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny.
  8. Dokonanie przez Kupującego zakupu w sklepie internetowym potwierdzane jest przez Sprzedającego w drodze mailowej. Jeżeli do 2 dni roboczych potwierdzenie nie dotrze do Kupującego, należy skontaktować się ze sprzedającym mailowo lub telefonicznie.
  9. O wysłaniu przesyłki Kupujący powiadamiany jest oddzielnym mailem.
  10. Jeżeli realizacja zamówienia nie jest możliwa lub zostanie opóźniona w czasie, Sprzedający jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Kupującego.
  11. Koszty wysyłki określone są podczas składania zamówienia.

III. Formy płatności

  1. Zapłaty za zakupione w sklepie towary Klient może dokonać:
  • Przelewem bankowym na konto:

Bartłomiej Popławski-Leatherworks
Bartłomiej Popławski
Brzóze ul. Północna 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki

ING Bank Śląski
17 1050 1894 1000 0097 3103 2950

  • Dostawy za pobraniem.
  • Przelewem za pośrednictwem szybkiej płatności Shoplo, gdzie podmiotem świadczącym usługi płatności jest Blue Media S.A.
  • Karty płatnicze:
    • Visa
    • Visa Elelectron
    • Mastercard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

IV. Gwarancje, zwroty, reklamacje

  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad oraz zostały wykonane ręcznie ze skóry naturalnej garbowanej roślinnie typu full grain, bez korygowanego lica (wierzchu) skóry. Skóra ta, poprzez jej naturalność pochodzenia, może zawierać delikatne ryski lub przebarwienia – nie jest to wada, lecz charakterystyka naturalnej skóry, garbowanej roślinnie. Takie ślady nie podlegają reklamacji. 
  • Konsument, który zawarł umowe na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.  Zwrot towaru odbywa się na koszt zwracającego. Klient może zwrócić tylko towar który jest dostępny od ręki (uniwersalny), w przypadku zwrotu towarów szytych na zamówienie/personalizowanych (okres przetwarzania trwa dłużej niż 5 dni roboczych) zwrot jest niemożliwy. 
  • W przypadku wykonywania produktu na zamówienie, wykonawca po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia pobiera zadatek w wysokości 35-45%, który nie jest zwrotny. Klient ma prawo anulować zlecenie, lecz zadatek pozostanie nie zwrotny.
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument (inaczej zamawiający), wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  • Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (konfiguracja i personalizacja). 
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy
  • Uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania nie podlegają zwrotowi.
  • Klient może domagać się reklamacji towaru do 12 miesięcy od daty zakupu towaru. Klient reklamację zgłasza poprzez napisanie wiadomości na mail: b.poplawski@bartlomiej-poplawski.pl , powołując się na numer zamówienia
  • Koszty wysyłki towaru wadliwego, oraz wysyłkę naprawionego towaru ponosi kupujący. 
  • Adres wysyłki towaru to adres siedziby firmy.
  • Rozpatrzenie reklamacji trwa do 14 dni od daty zgłoszenia. 
  • W przypadku nieuznania reklamacji Klienta, firma odeśle Klientowi Towar wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  • Założeniem reklamacji jest naprawa towaru, lub wymiana na nowy w razie braku możliwości naprawy. 

V. Ochrona danych osobowych, bezpieczeństwo zakupów

  1. Dane klientów sklepu internetowego chroni Polityka Prywatności (strona Polityka prywatności) i nie są udostępniane osobom trzecim. Dane te są potrzebne wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz kontaktu z Kupującym.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 roku (Dz.U. nr 22 poz.271).
  3. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Własnością zdjęcia na stronie głównej jest drobotdean.